DZIENNIK: Przyjazd klaczy Sunset Spirit's Gun

Data i czas: 30 maja 2015r, około 12:00
Autor: Podkowa

Musiałam zająć się ogarnięciem stajni oraz zapisaniem koni na zawody, a że dziś przyszedł dzień przyjazdu Sunny, chcąc nie chcąc, musiałam wysłać po nią Szymka. Siedziałam więc w stajni sama, wraz z towarzyszącym mi Smokiem, który leżał obok wejścia do stajni, w chwili, w której ja zamiatałam korytarz. Wszystkie konie były na pastwisku, dlatego boksy były puste i pracy towarzyszyło mi tylko sapanie owczarka, który przyglądał mi się z wywalonym jęzorem.
- Co, młody, chodź no tu - powiedziałam, gdy skończyłam zamiatać stajnie i usiadłam na słomianej kostce leżącej obok boksu Doona.
Psiak wstał, machając ogonem i powoli podszedł do mnie. Powąchał moją rękę, po czym pogłaskałam go i podrapałam za uchem, za co Smokey próbował polizać mi rękę. Pozwoliłam mu na to i w tej właśnie chwili usłyszałam, jak na podjazd wjeżdża jakiś samochód.
Gdy wyszłam ze stajni okazało się, że Szymon wrócił właśnie wraz z moją kruszynką. Nie widziałam jej dłuuugo i byłam ciekawa, jak wyrosła, dlatego po szybkim przywitaniu się z moim pracownikiem, szybko zabraliśmy się za wyprowadzaniem małej z przyczepy.
Sunny podobno dobrze zniosła podróż, jednak gdy Szymek wyprowadził ją, była wyraźnie niepewna: rozglądała się wokół, szukając mamy, ale tej nie było nigdzie w pobliżu.
- Spokojnie, młoda, spokojnie - uspokajał ją mój pracownik.
Podeszłam ostrożnie do źrebaka i podałam jej do powąchania dłoń. Klaczka powąchała ją, jednak chwilę później zrobiła krok do tyłu, widząc Smoka idącego w naszą stronę. Pies stanął kilka metrów od nas, machając ogonem i ciekawsko się nam przypatrując.
- Przynajmniej nie wbiegł na nią z całej prędkości - rzuciłam.
Szymek się zaśmiał.
Ruszyliśmy razem do stajni, wprowadzając Sunny do boksu, w którym miała stać wraz z Ronni. Szymon ściągnął jej ochraniacze.
- Pójdę po Doona, by nie stała w stajni sama - zaproponowałam, na co mężczyzna kiwnął głową.

8 komentarzy:

  1. Zapraszam na wystawę z okazji otwarcia Fougère Stud!
    http://fougere-stud.blogspot.com/2015/06/wystawa-z-okazji-otwarcia-fougere-stud.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na Virtual Reining Games :D
    http://ag-stud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na skoki drużynowe!
    http://oak-island-training.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka!
    Takie mam pytanko: czy ten koń nadal jest na sprzedaż? Pytam, bo minęło już sporo czasu i nie wiem, czy ktoś się już po niego nie zgłosił...
    http://m.imgur.com/a/dYFND (niestety w wersji mobilnej)
    Ann z WSK Estrella :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hipodrom Paris zaprasza na wystawę koni ras amerykańskich i ujeżdżenie kl. N! (hipodrom-paris.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na zawody ! :D Grand Prix Stud wróciło ! :D
    www.gp-stud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, chciałam tylko dać znać że w końcu napisałam cały opis rocznicowego rajdu. Bardzo przepraszam, że tak długo to trwało! Link: http://whk-anarkia.blogspot.com/2015/05/opis-rajdu-vi-rocznica.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyniki skoków drużynowych oraz 1 eliminacji do OTJGP, a także półinał OTJGP oraz zawody skokowe na Oak's Training Center! Zapraszam :)
    http://oak-island-training.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń