GRUDNIOWA LICYTACJA KONI 2014r

Zakończenie licytacji: 17 grudnia 2014r, godz. 19:00

Zaprzyjaźniona z nami, okoliczna stajnia, organizuje grudniową licytacje koni do której postanowiliśmy się dołączyć wraz z czterema końmi z naszej stajni. Dlatego też serdecznie zapraszamy do przyjazdu na nią i obejrzenia wszystkich koni, a być może nawet powalczenia o jakiegoś. Poza westernowcami od nas będziecie mogli również powalczyć o dwa inne, klasyczne wierzchowce, dlatego też nawet jeśli nie szukacie konia chodzącego w zachodnim stylu nie wyłączajcie naszej strony i przejdźcie do niższych partii tej notki.
Postaram się opisać tą licytacje, co - mam nadzieję - będzie dla Was ciekawym urozmaiceniem :)

Regulamin:
  1. Po raz pierwszy w historii Rancha Arisha banner jest obowiązkowy, aby brać udział w licytacji.
  2. Nie ma limitu na ilość koni, tak samo, jak nie ma limitu na minimalną/maksymalną kwotę, jaką przebić możecie.
  3. Formularz na każdego konia wypełniacie osobno, nawet jeśli staracie się o wszystkie konie. 
  4. Data zakończenia licytacji zostanie przeze mnie podana na minimum 72h przed jej zakończeniem,
  5. Mogę wyrobić dokumenty koniom po ich zakupie.
Banner: 


Formularze:

PODSTAWOWY
Nick:
Adres stajni:
Kontakt:

Imię konia:
Dlaczego on i co mu zapewnisz?:
Proponowana cena:

PRZEBIJAM
Nick:
Imię konia:
Proponowana cena:

Konie:
Kliknięcie na zdjęcie konia spowoduje przeniesienie do boksu, lub jego galerii.

kl. Excel It, appaloosa
Go To Win It x Microsoft Excel T
ur. 3 maja 2008r
pole bending, trail
Piękna klacz, mająca za sobą pierwsze starty w zawodach. Dzięki spokojnemu charakterowi nadaje się nawet jako koń dla dzieci. Ma za sobą pierwsze starty, a na swoim koncie kilka osiągnięć. W najbliższych dniach będzie miała napisany jeszcze jeden trening.
Cena początkowa: 10 000h




kl. Rhyme About Dance, aqh
Coco Rime x Last Dancer
ur. 10 marca 2009r
reining, pleasure
Kasztanka o przepieknych chodach, po sportowych przodkach. Została już doceniona podczas kilku zawodów. W ciągu najbliższych dni będzie miała napisany jeszcze jeden trening. Świetnie nada się zarówno na konia sportowego, jak i hodowlanego.
Cena początkowa: 15 000h



og. Sahab Amir, achał-tekan
Chaos Amir x La Sahara Sahab
ur. 12 lipca 2009r
pleasure, ujeżdżenie, wystawy
Zupełnie wyjątkowy koń - bo kto widział achała w westernowym siodle? Pięknie się prezentuje, bardzo dobrze nada się na konia hodowlanego, ale i sportowca. Będzie cudowną ozdobą stajni. Po wirtualnym ojcu. Będzie miał napisany jeszcze jeden trening (w WHK Homestead).
Cena początkowa: 12 000h





og. Via Forta Gustelj, aqh
Guantanamo AM x Via Dolorosa
ur. 10 stycznia 2009rcutting
Piękny ogier, startujący w cuttingu, o przepięknej galerii. Zrównoważony charakter i wielkie możliwości. Świetnie nada się zarówno na konia sportowego, jak i hodowlanego. Ma na swoim koncie pierwsze osiągnięcia.
Cena początkowa: 20 000h





kl. Rovena
Szukasz kucyka dla adepta jeździectwa, albo po prostu - pluszaka do stajni, który będzie błyszczał podczas pokazów? Ta malutka kuleczka, o zrównoważonym charakterze i dobrym wyszkoleniu na pewno będzie dla Ciebie idealna. Na prawdę, nie łatwiej znaleźć bardziej urocze stworzenie, które na dodatek może startować w konkursach powożenia. Oj tak, to cudo to prawdziwy skarb.
Cena początkowa: 6 000h




og. Shadowfax
Koń o olbrzymiej, pięknej galerii i bardzo wysokim poziomie wyszkolenia. Ma nie tylko olbrzymi potencjał, jeśli chodzi o zawody, ale nada się doskonale na wszelkiego rodzaju pokazy sztuczek. Dzięki łagodnemu charakterowi nadaje się również dla dzieci. Potrzebuje domu, który wykorzysta jego możliwości.
Cena początkowa: 12 000h

7 komentarzy:

  1. PODSTAWOWY
    Nick: Andrea Phillips
    Adres stajni: ag-stud.blogspot.com
    Kontakt: stajnia

    Imię konia: Rhyme About Dance
    Dlaczego on i co mu zapewnisz?: Cóż, przyznam, że ubiegłaś mnie z dodaniem jej >D. Jest naprawdę dynamiczną i przyjemną klaczą, która z pewnością odnalazłaby się w mojej stajni. Specjalnie dla klaczy sportowych wybudowałam w listopadzie nowy budynek stajenny, który pomieści znaczną ilość koni- kobyłka nie spędzi zimy pod chmurką ;).
    Zaintrygował mnie jej trudny charakter, który nie jest tak często spotykany u tej rasy. Przyznam, że chciałabym podjąć wyzwanie, jakim byłaby praca z nią ;). Poza tym interesuje mnie w aspekcie rozrodowym- przydałaby się jeszcze jakaś klacz-matka poza Yen...
    Proponowana cena: 20 000h

    OdpowiedzUsuń
  2. PODSTAWOWY
    Nick: Andrea Phillips
    Adres stajni: ag-stud.blogspot.com
    Kontakt: stajnia

    Imię konia: Excel It
    Dlaczego on i co mu zapewnisz?: Prawdę mówiąc miałam nadzieję, że będziesz chciała go sprzedać :P. Mam ogromną słabość do szybkościowców, z którymi przez długi etap miałam okazję pracować w rzeczywistości. Apek jest rewelacyjny- bardzo dynamiczny i do przodu, wystarczająco elastyczny.
    Mógłby pracować w tyczkach razem z Yen, co byłoby swego rodzaju urozmaiceniem.
    Proponowana cena: 15 000 h

    OdpowiedzUsuń
  3. PODSTAWOWY
    Nick: Mila
    Adres stajni: aspera-ranch.blogspot.com
    Kontakt: 52107589

    Imię konia: og. Sabah Amir
    Dlaczego on i co mu zapewnisz?: Powiem szczerze że długo zbierałam się na wypełnienie tego formularzu. Jednak achałek mnie tak oczarował, że nie mogłam się mu oprzeć. Moje rancho ma profil skokowo-westernowy więc konik jak najbardziej się przyda. Powiem też, że oczarował mnie jego wygląd postawa i ogólna prezencja podczas wystaw. Bardzo wysoko biorę też jego duże możliwości w hodowli. Jestem pewna że przy odpowiedniej klaczy dałby wspaniałe potomstwo. Ja kocham pracować z takimi "bombami" pełnymi energii. Po jego opisie można wywnioskować że nie należy do najbardziej posłusznych i potulnych koników-przytulanek, a takie konie po prostu uwielbiam. Mogłabym z nim pracować dość często ponieważ za niedługo postanawiam zmniejszyć troszkę kadrę westernową i posprzedawać kilka koni. Niedawno pojawił się u nas specjalny trener westernowy który tak samo jak innym koniom poświęcił by dość dużo uwagi. Ogółem to konie mają u nas dobrze, co można zauważyć po dużej ilości miejsca do wszelkiego treningu i kadry instruktorów do każdej dyscypliny. Do tego Sabah jest tak cudowny *.* Ma również bardzo bogatą galerię wysypaną cudownymi zdjęciami.
    Proponowana cena: 12 000 H

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to ptak?
    Czy to samolot?
    NIE! To Majestic&Portugalka wracają do świata żywych!
    A co w związku z tym?
    No jak to co? IMPREZA!
    I zawody, ale to mniej ważne.
    Serdecznie zapraszamy na otwarcie (z przytupem) Black Power!
    - Początek ciekawie zapowiadającej się serii;
    - Impreza;
    - Oraz sprzedaż nasienie & zarodków.
    Mówiłam coś o imprezie?
    ZAPRASZAMY!
    www.blackpowerstud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyniki zawodów mikołajkowych!
    http://dresagio-stud.blogspot.com/2014/12/wyniki-zawodow-mikoajkowych.html

    OdpowiedzUsuń
  6. http://summer-berry-stable.blogspot.com/
    Ruszyły zapisy na pierwszy etap mistrzostw 'Summer Berry Championship 2014' - dresaż.
    Zapraszam, Boksi.

    OdpowiedzUsuń
  7. PODSTAWOWY
    Nick: Elvia
    Adres stajni: http://whk-homestead.blogspot.com/
    Kontakt: masz ^^

    Imię konia: Via Forta Gustelj
    Dlaczego on i co mu zapewnisz?: Więc zaczęło się od tego, że oczy mi błyszczały za każdym razem kiedy go widziałam. Zakochałam się w nim, jak mi go pokazałaś, zanim jeszcze wstawiłaś go na stajnię i sama wiesz co powiedziałam, kiedy wystawiłaś go na licytację ;)
    Bycie właścicielką tak wspaniałego konia będzie dla mnie zaszczytem, zapewnię mu obszerne pastwiska, dobrą opiekę, starty w zawodach i treningi pod okiem wykwalifikowanego trenera. Rozwinę jego potencjał, a kiedy przyjdzie czas na zasłużoną emeryturkę, pozwolę mu odpocząć.
    Proponowana cena: 25 000H

    OdpowiedzUsuń